|
Vanaf dat de boa's hier gevochten hebben, is hun karakter helemaal gekeerd, eerst waren ze heel rustig, maar nu vliegen ze voor het minste dat ik de terra passeer naar de ruiten, de enige al wat heviger dan de andere. Bij het vrouwtje valt het nog wel mee, mannetje spant zich volledig op over de ganse lengte van het lichaam, om daarna deftig uit te halen. Eens ik het mannetje uit de terra heb gehaald, dan valt het nogal mee, moment dat ik hem terug zet, vliegt hij tegen de ruiten aan. Hopelijk krijg ik ze terug zo rustig zoals ze waren. Ik geef ze wel zoveel mogelijk rust, hanteer ze amper één maal in de 2 weken, enkel om de terra uit te kuisen als er uitwerpselen inliggen.
Boake
_________________ Dieren worden spijtig genoeg al te vaak gedumpt, ze zouden beter sommige mensen dumpen.
1.1.0 Boa constrictor constrictor/ imperator 2007 0.1.0 Boa constrictor imperator intergrade 2007 0.1.0 Boa constrictor imperator 100%het.albino peter kahl 2008 1.0.0 Boa constrictor imperator 100%het.albino sharp 2009
|